Wednesday, 24 December 2014

Cita-cita

Assalammualikum...
weng~weng ~weng

Bila dengar cerita tentang fesyenn??wow
masa sekolah rendah dulu memang tulah cita-cita aku...nak bukak butik atau jadi pereka esyen muslimah yang terkenal...haha  angan-angan jer kot...mohon jangan termuntah :p
Seronok bila tengok rekaan yang menepati syarak..Kebanyakan pereka yang terkenal  semua buat baju yang agak kurang sedap dipandang mata..Aku bukannya nak  mengkritik kredabiliti diorang sebagai pereka...dah itu permintaan yang ingin khidmat diorang...Okay....err....
Kalau tak nak jadi pelukis komik atau animasi...hehe dalam adik beradik aku semua ambil jurusan seni dan akak aku ambil seni tu sebagai subjek tambahan...tapi sedihlah...aku tak dapat nak ambil... tahun depan...nyesal tak masuk aliran sastera dulu :(
tak pe-tape...dah habis SPM mak suruh belajar menjahit....kalau keputusan ok ker tak ker..nak ambik bidang fesyen gak..Walaupun nampak pakaian aku macam ala-ala kampung sebenarnya aku tahu trend zaman kini...Satulagi yang aku tak berapa suka sangat lah...fesyen bertudung ker tutup kepala tu?? sanggul tinggi ..bak kata  PU Azman  letak sabut ker ape tu..hehe
Okaylah...bye ..buat peringatan untuk diri sendiri...Pray me for SPM 2015...TQ :)))

No comments:

Post a Comment

"Giveaway by Yanieninie"

Assalamualaikum wb,Salam sejahtera. Jom join .Klik banner dibawah.