Thursday, 29 January 2015

29/1/2015

Assalamuualikum warahmatullahiwabarokatu...huh penat,baru kemas buku-buku ..aka kemas bilik yang penuh dengan pelbagai buku-buku....Korang sehat??
Aku nak story sikit tentang my BFF...kenapa sejak beberapa  minggu ni rasa semakin menjauh dengan dia ye....tahulah dah pindah kelas...selalu dulu balik sama-sama dan meluangkan masa bersama ...tapi sekarang dia dah ada kawan baru dan makin rapat..sedangkan setiap waktu balik kat depan sekolah mesti tunggu dia...tapi bila tanya sekelas dia dah balik...dah banyak kali dah dan bila balik tadi baru perasan dia naik sama kawan sekelas dia...memang agak terkilan lah....erghh never mind lah asalkan dia bahagia....apa-apa pun..tolong doakan SPM aku dapat straight A's ye...aku tak pindah kelas sebab emak aku yang paling aku sayang...biarlah minat aku kepada seni hanya seperti sejarah dan kenangan manis dalam hidup aku...asalkan emak aku bahagia....i love u very much emakkk....

      Lagi setahun jer lagi aku nak sekolah dan lepas tu mak suruh belajar menjahit nanti senanglah nak buat baju bila raya atau apa-ii jer lah..buat kerja sambilan pun boleh...hehe .. Memang aku tak da hala tuju sekarang ni...biarlah aku dengar keputusan emak aku kerana apa yang kita fikir tu tak semestinya baik dan apa yang kita ffikir baik tu tak semestinya baik untuk kita....
Dannnnn...orang yang aku syang tu dah bukak kilang wayaring kereta sepupu aku cakap..herm tak pela...ini  semua sejarah dalam hidup aku...samada kenangan manis ataupun perit untuk lalui kerana hakikatnya penuh dengan noda dan cabaran...
K bye,,Asakamualikum :)

No comments:

Post a Comment

Game

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Ada yang rindu Dy tak?huhu..almakalumlah dah sebulan lebih tak update blog. Dy tengah final se...