Saturday, 30 January 2016

Luahan untuk Kawan

Assalammualikum dan selamat pagi.

Wahai kawan  ku..
Usahlah berkecil hati denganku
Perkara lama jangan diungkit
Perkara baru kita bina..
Mungkin kau terasa dengan ku
Aku minta maaf.
Andai ingin menjauhi dari ku
aku mengerti
silakan sahaja

Cuma tolong..
Jangan layan seperti sampah
Bila perlu kau terbang
Bila senang kau buang
Mungkin post kali ni pun kau terasa

Tapi..
Aku mengerti
Aku tak seperti orang lain
Yang kau mahukan..
Usahlah telefon aku lagii..
Kerna itu sakit untukku..
Kau hanya mempermainkan
Sebuah persahabatan.

Sekali kita kawan ,
selamanya tetap akan jadi kawan..

To:Dafist..

No comments:

Post a Comment

Lirik Cinta ini mimpi -Akmal Amsyar

Boleh  tonton di you tube-->  Cinta ini Mimpi Kenapa kau buat aku begini Menolakku dgn alasanmu itu Mengapa kau yang menjadi penghala...