Sunday, 14 February 2016

Buntuuu!!

Assalamualikum dan selamat pagi..
Ya Allah! sedihnya...kenapa aku sampai hati cakap macam tu dekat orang yag aku sayang..Frustlah...macam mana kalau dia takkan maafkan aku...dia takkan hubung dengan aku sampai bila-bila..Aku ni kadang cakap main rembat je..ermm sedihnyaaaa

dah lama tak melukis..buruknya..haha
Takut kehilangan dia..dah banyak kali cuba lupakan tapi still sama sayang kat dia..Walaupun dia tak sedar aku sentiasa sayang dia..hmm

No comments:

Post a Comment

The END of Penggal 3

Assalamualaikum wb. Hye semua pembaca-ii yang Dylah sayangi..hehe.. Semalam Dylah baru je habis exam bagi penggal 3.Sekarang ni nak foku...