Saturday, 2 April 2016

Buang perasaan ini!

Yes!Bagus..ni lah yang kau nak sangat kan Dylah..haha berbicara sendiri.
Dulu aku kata kau pengkhianat sebuah persahabatan tapi kenapa macam aku pun dah sama macam kau ea...Aku memang nak si ustaz tu tapi aku tak nak dia bersama aku sepanjag hidup aku.Dia selalu buat aku sedih dan nangis..Sekarang ni kenapa kawan aku sendiri pula aku mula jatuh hati..huhu dulu bukan kemain lagi aku hati batu..sekarang mudahnya kau Dylah cair ...aduiiii benci dengan perasaan ini..tapi mungkinkah ini sebuah alasan agar aku dapat lupakan ustaz tu :( nntahla..

No comments:

Post a Comment

Game

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Ada yang rindu Dy tak?huhu..almakalumlah dah sebulan lebih tak update blog. Dy tengah final se...