Saturday, 26 November 2016

Luahan untuk sahabat yang dirindui..

Kau dah lupakan aku kan?aku tahu kau tak kan baca..

kadang rasa sedih,kadang rasa kelakar  bila teringat balik kenangan bersama2.

Ya,kita hanya kawan. konon aku kata kau pengkhianat sbb suka kat kawan sendiri.. Tapi aku?? kau rasa..kalau kau caring,bt aku tergelak, bt aku happy,settlekan prob aku,kau rasa aku sanggup ke buat gtu??First time,aku luahkan perasaan aku dan semua yang aku cakap tu..aku tipu.. laki tu bukan sesiapa aku pun.. aku buat macam tu bersebab.. sebabnya kau adalah penghalang untuk aku capai apa yang mak aku nak sangat.. Kalau aku terus kawan dengan kau,kau akan musnahkan harapan mak aku,harapan seorang ibu yang nak anak dia berjaya... dan kau tahu perkara yang aku paling takut? perkara yang aku paling takut dulu apabila aku tahu hakikat yang kau akan tinggalkan aku.. tapi sekarang??Yes aku tinggalkan kau.. sbb apa?? sbb kau mampu nak cari perempuan yang lebih baik dari aku.. Kononnya,kau boleh tunggu aku,kalau boleh  tunggulah..kalau tak boleh,just go on your life.. Jangan tunggu aku lagi.. Jangan cari aku ...Jangan layan aku dah.. walaupun masa tu aku sedih gegilerr!! rasa rindu kau.. kau jangan layan aku..

Yess! kita dah  4 tahun lebih kawan dan sebelum tu aku tak da pun mana2 kawan lelaki dan sampai sekarang hidup aku dengan keluarga ,kwn2. .. Banyak yang  membuatkan aku lega dengan kau..kau buat aku gelak ketika aku stress..kau menjadi pendengar dan penasihat yang baik disaat aku perlukan seseorang untuk  mendengar luahan dan masalah .. disaat susah,senang kau sentiasa ada..huhu..Kau penakut nak makan ubat,bajet hensem,poyo *kekadang aku terrrr poyo gak huhu.. suka mengarut /melalut/merepek..menyakitkan hati... dan semua yang keji tu kau ...hahahhahaha

Aku tahu kau ada tipu aku banyak perkara,tetapi aku diamkan jer..sbb aku takut kalau aku tahu akan buat hati aku sakit dan berpisah lalu kehilangan kau .. tapi...sekarang dah tak da apa-apa makna.. kau ibarat orang asing tetapi masih dirindui..

Teringat kata2 kau yang ni:
''aku nk sungguh guana .. kau yg xnk cple . cple tu haram laah .. nk nikah trus lah . mnde semua ni . lepastu nk buat hayat yg xberpaa nk pasrah .. lepastu nk slhkan aku ... ape motiiif .. klau aku nk kt org len .. kat kolej aku ni belmbak ajk fake taken . but aku xnak ..... sbb aku nk jgaa hati kau .. !! . daah r .. klau kau nk tggalkn aku.. aku xpksaaa .. tpi jgn undur balik .. sebb hati aku akan sakit buat kali yg ke 100000000000''



Dan,aku dah buat apa yang kau tak nak tu.. harap..kau fokus pada pelajaran.. kejar apa yang mom dan keluarga kau nak.. Ingat, tanpa mereka,kita bukan sesiapa.. hope,bahagia...

Kita tak da pape, kerjaya?no .money?no.rumah?no. car?no...so,kena study...

Mungkin ini zaman jahil aku,terlayan kau tanpa sengaja.. dan ketika tu aku tak kenal apa itu ikhtilat.. tetapi..terima kaseh sangat2 sebab temankan aku masa aku takut dengan rumah aku sendiri, caring masa aku sakit..

Satu je yang kau kena pegang:

''Kalau ada jodoh,alhamdulillah...kalau tak da jodoh pun ,alhamdulillah..''

#aku tahu kau dah bahagia, dan teruskan kebahagiaan kau ...Jangan fikir tentang aku dah..

tq for reading..
#salah silap mohon dimaafkan.

 Untuk sahabat yang    dirindui:                                                                                                                  
          MHF



No comments:

Post a Comment

Lirik Cinta ini mimpi -Akmal Amsyar

Boleh  tonton di you tube-->  Cinta ini Mimpi Kenapa kau buat aku begini Menolakku dgn alasanmu itu Mengapa kau yang menjadi penghala...