Thursday, 22 December 2016

Apa nak buat bila perempuan tak keruan! huhu

Hi readers!

Boleh pula aku tanya ke dia nape beruboh.Memanglah.Aku ni masuk apa je.. dia masuk U. So,tak peliklah..dengan asignment,projek dia bagai..memang tak da masa la kan Aishh..tapi.. serius dia dah lain..
pergh ''nama pun pompuan mestilah  fikir bukan2''

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Okay ..saja je ayat atas tu.Huhhhh
bukan bercinta (kawan kalau ada jodoh kawen.)

1.Sabar.
2.Percayakan dia(jangan 100%)
3.Teruskan kehidupan seperti biasa.
4.Buat tak tahu
5.Relax(enjoy cari pahala banyak-ii)
6.Kalau rindu nak buat apa? macam dia rindu kau hahahahaha!
7.Berdoa supaya dapat jodoh yang terbaik.
8.Tenangkan jiwa.
9.Isi masa lapang dengan benda berfaedah bersama kawan/keluarga
10.Baca Al-Quran

No comments:

Post a Comment

Lirik Cinta ini mimpi -Akmal Amsyar

Boleh  tonton di you tube-->  Cinta ini Mimpi Kenapa kau buat aku begini Menolakku dgn alasanmu itu Mengapa kau yang menjadi penghala...