Monday, 30 January 2017

Jeruk dan Aku!

Assalamualaikum wb,salam sejahtera.

Tahun lepas (2016) ,dalam 3/4 hari nak exam.haha nasib tak  lupa...dy ada beli jeruk  mangga dekat sorang kawan dy ni. Bayaklah jugak dy order.RM10 bekas besar dan 3 bekas kecik  untuk dy makan  seorang.Hee,so dari sini korang boleh agaklah kan dy memang peminat jeruk. Rambang mata tengok jeruk huu...Lebih lagi kalau pedas-ii,nampak  lada berketul-ii dengan air jeruk tu melimpah.Perghh...

Pagi tu ,tak ramai lagi orang dekat kelas, cuma dy, kawan dy 3 orang perempuan dan seorang lelaki.
Terkejut dy, kawan lelaki tu tegur dy makan macam orang mengidam. Huhu dy tersengih macam nangka busuk jer lah.Bila difikirkan betul jugak dia cakap.Huhu ,nak buat macam mana ....minat sangat ke jeruk..

Namun,dy kena kawal jugak.Dy bukannya sihat sangat...Tu pon makan sebab tak tahan sangat.Dah lama kot tak makan..Aduhhh terbayang jerukk lak..hmm

2 comments:

  1. Kak ana pun peminat tegar jeruk. Tapi skrg makan setakat lepaskan ngidam jer. Tak boleh banyak2. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee samalah kita.. kadang2 terbanyak gakkk..gian lebih sgt huu

      Delete

Lirik Cinta ini mimpi -Akmal Amsyar

Boleh  tonton di you tube-->  Cinta ini Mimpi Kenapa kau buat aku begini Menolakku dgn alasanmu itu Mengapa kau yang menjadi penghala...