Sunday, 19 February 2017

Cadangkan please? :)

Assalamualaikum wb..Salam sejahtera,,

Dalam seminggu ni,dy tak tahulah..jeragat naik gila2 siap bawak geng huhu.. Pakai putih telur je, ni kurang sikit.. Tapi tak sepenuhnya..

Dy nak tanya ,ada tak cara nak  hilangkan blackhead/bintik-bintik hitam SAHAJA .

Tidak memutihkan wajah dari warna  asal,murah ,merkuri dikawal,sesuai untuk remaja,terbukti berkesan..no testimoni menipu..

Tidak kisah petua atau produk yang penting MURAH hehe.. 

Ada sebarang cadangan?drop your comment..Thank you 😀

4 comments:

  1. kalau saya , saya gunakan vietnam mask . boleh beli kat kedai 5 ringgit . try lah , mana tahu menjadi kan .

    ReplyDelete
    Replies
    1. susah erk cari vm tu..yg lain x de ke?thank you :)

      Delete
  2. guna vietnam mask. saya memang guna tu.

    ReplyDelete

Lirik Cinta ini mimpi -Akmal Amsyar

Boleh  tonton di you tube-->  Cinta ini Mimpi Kenapa kau buat aku begini Menolakku dgn alasanmu itu Mengapa kau yang menjadi penghala...