Tuesday, 7 February 2017

Luahan rasa hari ini.

Terima kasih F sebab tenangkan aku hari ni.
Memang serabut gila.
Terima kasih kau faham apa yang aku rasa hari ni.
Maaf juga kau terpaksa tengok aku nangis.
Hanya 3 minit aku nangis..sepanjang aku belajar setahun beberapa bulan ni
Tak pernah nangis kecuali  disebabkan 2 benda..
Pertama,selepas tahu aku ada penyakit beberapa bulan yang lepas ... dan sekarang sebab benda remeh...

Kadang kita tak nak pun  rasa menangis,tapi air mata yang keluar tak berhenti-henti..

Harap walaupun baru 2 bulan lebih kau duduk sebelah aku.Walaupun dah kawan dari sekolah rendah.
Aku harap kita akan terus berkawan dan jangan lupakan aku.

20-2-2017  .

Moga kau berjaya.
Kita sama-ii berjaya...
Aku tahu kau boleh...

No comments:

Post a Comment

Game

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Ada yang rindu Dy tak?huhu..almakalumlah dah sebulan lebih tak update blog. Dy tengah final se...