Sunday, 5 March 2017

....

Semoga aku akan cepat lupakan kau..
u dont need me anymore  ..right? ..but i need u...
tapi tak pe...jangan risau..pergi jerlah..aku tak kacau kau..
Kau pun anggap aku kawan jer kan..
Salah aku.. semua salah aku..
Kau tak kenal aku kan? dan..aku tak kenal kau..
moga ada insan yang baik  akan bersama dengan kau suatu hari nanti..
Aku kan bukan baik.cakap sedap mulut jer... 😃

Teringat lak seseorang dulu pernah cakap ke aku..

''Dengan perangai kau  yang suka menganjing ni,tak da lelaki yang nak ke kau .''

Aku rasa betulla apa yang orang tu cakap..aku memang tak layak untuk sesiapa..

Sebab tu,point aku..lebih baik jaga keluarga..mak ayah.. yang memang dah faham perangai aku..

-Bila kita terlalu bahagia dengan seseorang walau seketika, itu lebih bermakna dari dia yang merana pada akhirnya-

2 comments:

  1. Hahahaha . weyh. yang ckp mcm tu dkt kau spe? kawan atau ex? kalau ex, mybe kau xyah kecik hati. dia bengang sbb kau slalu nganjeing dia la tu. ksdg2 kita nganjing sbb na gurau2 . tp org terasa ht lak. lainlah kita nganjing serius. tu mmg saja nak skitkan ht. kan. alaa. kau msih muda. ada je yang sopan santun lambat dpt jodoh and selalu kena mainkan perasaan. dah nak tua2 baru kawin. sbb jodoh lambat smpai. and msing2 ada kisah dan cerita cinta ni. ada yang sedih ada yang gembira. aku doakan jodoh kau cpt sampai. supaya kau dah tak perlu ckp 'tak ada orang nakkan kau'

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan kawan atau ex..tapi bagus jugak boleh dapat hidup bebas dengan mak ayah ..

      point entry dy dekat atas ni,bukannya cerita soal jodoh,tak da orang nak .. kalau ada jodoh ,tak kisah apa persepsi sekalipun ..kalau dah ada jodoh.. pasti ada..

      Thank you for your comment :)

      Delete

"Giveaway by Yanieninie"

Assalamualaikum wb,Salam sejahtera. Jom join .Klik banner dibawah.