Tuesday, 21 March 2017

Sorrylahh weyhhh..MHF

Assalamualaikum wb..
-Kalau tak suka ,jangan baca-

MHF maaflah weyhh..den tak bermaksud pun nak buat sakit hati kau..






Aku tak pujuk kau pun,bukan sebab den pun dah sentap.Tapi,handphone aku problem hari tu.Nombor dalam contact aku semua hilang termasuk nombor kau..

Kalau kau terbaca blog aku ni..Ikhlas dari lubuk hati aku..

''Aku minta maaf sesangat weyh.. Aku sedar salah aku.. Kau jangan lah merajuk lama-ii ,Nanti kalau aku takut malam-ii siapa nak temankan.Kalau aku nak cerita hantu siapa nak dengar lagi. Rindulah nak tengok kau macam dulu walaupun sikit poyo.Buat lawak,suka buat aku terbahak-bahak. Nanti kalau aku meroyan,aku nak meroyan ke siapa! 

Atau..

sebenarnya kau suka,aku hidup dalam serba salah?seronok ke?Kau tak kesian ke aku?
Sungguh,aku tanya soalan gitu tanpa rasa nak menghina sesiapa pun.Mungkin pertanyaan aku  tu agak lancau kot.

Mulanya,nak ikut jer ego aku. Tak nak contact kau dah.Tapi, aku teringat dengan satu kata ni --> Jangan biarkan dia pergi kalau rasa sayang,kejarlah dia sebab kalau dia dah pergi mungkin  kita akan rasa menyesal  tanpa usaha<---


So,maaflahkan aku weyhhh.. Kitakan dah lama kawan. Jangan begini2 donggg..huhu .Maaf sesangat''

No comments:

Post a Comment

Lirik Cinta ini mimpi -Akmal Amsyar

Boleh  tonton di you tube-->  Cinta ini Mimpi Kenapa kau buat aku begini Menolakku dgn alasanmu itu Mengapa kau yang menjadi penghala...