Saturday, 29 February 2020

Update 2020

Assalamualaikum wb.
Ya Allah,lama tak update blog.Nak kata busy tu  adalah jugak tapi ada juga masa benarnya.hehe
Nak konsisten tu susah.

Alhamdulillah,sekarang dah sem 4.Pelbagai liku-liku dah tempuh dari perlbagai aspek.Betullah orang kata semakin meningkat dewasa,semakin banyak cubaan yang mendatang .Tetapi,perkara itu juga lah yang membuatkan kita terus semangat dan matang.Pelbagai kerenah rakan-rakan sama ada talam dua muka;depan baik,belakang mengata.Sama ada,sahabat baik yang sedia ada yang sangat memahami.Hidup merupakan sebuah perjuangan.Menjadi anak perantau jauh dari keluarga membuatkan apabila dekat lebih bermakna.Tiada apa ingin dihiraukan lagi selain hidup dengan tenang walau pelbagai halangan mendatang.Just positive and move forward.Biarkan apa yang buruk mendatang sekalipun kita mampu tempuhinya.Doakan kami berjaya menempuh sem ini dan dapat markah terbaik okay. 😁

Kenapa rasa lapar?walau dah makan?Baca ni..

 Assalammualikum warahmatullahiwabarokatuh...salam sejahtera dan hye.... Warghh tenang jer pagi ni kan hikhik....Okla korang pernah tak rasa...