Pages

Showing posts with label Affiliate. Show all posts
Showing posts with label Affiliate. Show all posts

Saturday, 14 January 2017

Novel: Awak Semanis Red Velvet

Assalamualaikum wb,Salam sejahtera.

Boleh baca testimoni bookcafe di sini terlebih dahulu. Boleh baca review Novel Red Velvet di goodread

Sinopsis

Izzul Iskandar ,jejaka yang serba tahu dan mahir membuat pelbagai jenis kek.Dia dipertemukan dengan Aireen,perancang perkahwinan yang cerewet.

Bekerjasama dengan Aireen bagi  menyediakan tempahan pelanggan membuat kepala Izzul Iskandar pusing.

Kerjasama yang terjalin  antara mereka penuh cabaran!Namun tanpa mereka  sedari,cabaran itu menyatukan mereka.


Boleh dapatkan Novel ini serendah  RM17.50 di Bookcafe ..

Friday, 23 December 2016

Promosi Bookcafe: Diskaun Tinggi !Peluang Terakhir.

Assalamualaikum wb.
Salam sejahtera,

Bookcafe sekarang ni ada membuat potongan harga bagi jualan setiap buku tertentu . Memang murah-murah dan menarik bagi peminat buku.Orang yang tak suka membaca pun boleh jadi tertarik lepas tengok buku-ii dan harga di bookcafe ini..Hahh ajaib tak?hehehe

Kalian masih mempunyai peluang lagi jangan risau,Ada 4 hari lagi yang akan tamat pada 26 Disember ini tau!!!.Nak tunggu apa lagi? dah  tak do diskaun jangan nangis lak eaaaa.. dy dah ingatkan awal-ii.




Mula-ii mula dy tak percaya dengan harga buku disini.Takkan lah RM5?Sekali tengok dan tengok sekali lagiiii!!Perghhhh...Memang bestlahhhh..ini bukan mimpi dan khayalan tetapi kenyataan!
Berbagai buku-ii yang menarik boleh korang grab tauuu. Memang syoklah kalau dapat selalu gniekan.Eleh selalu?jarang diskaun ni pun belum tentu korang nak rebut peluang. Semuanya berharga RM5.00 sahaja tau



 Selain daripada buku RM5.OO,terdapat juga pelbagai potongan harga /diskaun yang sangat menarik bagi buku-ii lain. Boleh klik setiap banner atau klik sini  untuk maklumat lanjut..





Okay..amacam best tak? bukan selalu dapat macam ni tau.
Diingatkan semula lagi  hanya tinggal 4 hari je tau. 26 Disember 2016.

Sekian,terima kasih 😁

Tuesday, 20 December 2016

Yahudi, Kristian, Hindu, dan Buddha Berasal Daripada Islam?

Assalamualikum wb.Selamat sejahtera.





Buku ni tengah  panas tau!Nak tahu sebab apa?Pelbagai kandungan yang boleh terdapat didalam buku ni.Bolehlah menambah ilmu yang kita tidak tahu.Pelajar  yang nak buat asignment ke/belajar/tambah ilmu lagi pun akan lebih mudah  .



Ada beberapa perkara yang menjadi persoalan:
  • Mengapa dalam agama Islam yang dibawa oleh Nabi Muhammad s.a.w. terdapat kisah-kisah nabi terdahulu? Apa kaitan Baginda dengan nabi-nabi terdahulu?
  • Nabi Muhammad s.a.w. adalah berbangsa Arab, namun kenapa Al-Quran harus bercakap mengenai bangsa lain terutama sekali bangsa Yahudi?
  • Mengapa Al-Quran mengakui kitab-kitab terdahulu, malah terdapat banyak persamaan hukum di dalamnya?
  • Bagaimana Nabi Muhammad s.a.w. tahu mengenai kisah para nabi bangsa Yahudi, sedangkan dalam sejarah hidup Baginda tidak pernah belajar mengenai agama Yahudi dan tidak pernah membaca Taurat dan Injil.

Jawapan kepada empat soalan ini hanyalah satu. Islam yang dibawa oleh Nabi Muhammad s.a.w. adalah agama yang telah 

dibawa oleh nabi-nabi terdahulu, yang diturunkan melalui wahyu oleh Tuhan yang satu. Sekiranya Nabi Muhammad s.a.w. 

itu membawa agama baru, sudah tidak ada kepentingan baginya untuk menceritakan kisah nabi terdahulu dan tidak perlu 

mengakui bahawa kitab Taurat dan Injil itu adalah kitab yang diturunkan oleh Tuhan. Sekiranya agama Islam ini tidak ada 

kaitan dengan nabi terdahulu, Baginda tidak perlu bersusah payah untuk mengkhabarkan mengenai orang Yahudi, Nasrani, 

Sabien, dan Majusi kerana Baginda berbangsa Arab, manakala kesemua kelompok itu 

bukanlah daripada kalangan bangsa Arab



Harganya nak tahu berapa?Hanya RM25.00 sahaja tau.
Halaman pun banyak. nak tahu lebih lanjut boleh klik sini 

Hahhhh,korang tunggu apa lagi.

Boleh dapatkan disini  atau klik saja banner/gambar tu ya. 😁

Sunday, 18 December 2016

Tudung Cantik tetapi Harga berbaloi (SIMPLEHIJAB )


Assalamualikum wb.
Selamat malam semua. 

Simple hijab Chantal yang memang menggoda para wanita.Cantik bukan? πŸ˜€
Bak kata orang tu tak rugi tengok-ii dulu,Mana tahu ada yang berkenan dihati ,jiwa,mata,raga.. cewaahhh *terlebih sudah πŸ˜†* . Nak buat macam mana kan. Memang lawa-ii dan menarik. 

Semua tudung ni ada potongan tau.. Memang MENJUNAM harganya.. 
Nak tahu berapa?jeng jeng jeng.tunggu dulu *relax-ii'' Cuci mata dulu
Chantal In Black


Chantal In Forest Green




Chantal In Turquoise Green


Harganya adalah RM35.00 sahaja !!!!harga sebenarnya nak tahu berapa? RM83.00 .So korang tunggu apa lagi. Bukan selalu dapat harga menjunam gitu.


RM35.00 RM83.00

Amacam,berminat tak? kalau berkenan dihati jangan dibawa hingga ke mimpi. Klik je kat gambar tu okay .. πŸ‘Œ

Memang terbaikkkklah πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Simple Hijab menawarkan tudung trend terkini

Assalamualaikum.selamat pagi semua.

     Memperkenalkan Tudung SIMPLE HIJAB yang menarik ,cantik,pelbagai pilihan mengikut citarasa masing-masing dan sebagainya.Bak kata orang tu,memang rambang matalah kalau dah tengok SIMPLE HIJAB ni. hehehe. Tudung SIMPLE HIJAB merupakan tudung yang meletakkan harga berdasarkan kualiti yang sangat tinggi. Antara jenama yang ada di SIMPLE HIJAB ni ialah  Chantal,Eloisa dan Lovelia.


Potongan harga lagi tu..Cepat Rebutkan peluang ini!!

boleh dapatkan maklumat lebih lanjut di simple hijab

Thursday, 15 December 2016

Promosi Hebat di Bookcafe!

Assalamualikum dan salam sejahtera..Selamat malam semua...

Wowwwwww!!! tengoklah ni buku-ii di Bookcafe ni !! Diskaun kebabom lagi tuuu.. Jangan lepaskan peluang ni..Bukan senang nak dapat buku-ii yang best dengan harga yang lebih BEST!


Apa salahnya kan...tengok-ii dulu.Tak beli pun tak pe ..Duk usha-ii dulu buku ni. memang best GILER! Jangan  rambang mata sangat tau 😌

Klik Banner dibawah yup.




Cepat!Rebutkan peluang mendapatkan buku promosi untuk anak!sepupu!anak buah!keluarga!kawan dan anda sendiri pun boleh..



Okay πŸ‘Œ ke dop?Jangan menyesal kemudian hari pulak yeee.. heee
Peace ✌

πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘Terbaikkkk~!!!!!πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Dapatkan  BUKU 10% DISKAUN
&
Jum preorder buku  KISAH 25 FILSUF BARAT ,KARYA MAT LUTHFI NI



SEKARANGGGGGG!!!!!!!!!!! HEEE😊

Saturday, 10 December 2016

Buku Perang Salib Ketiga(Tumpasnya Richard The Lionheart)

Assalamualikum wb.
Salam Sejahtera

Amacam,sejuk-ii gnie tidur ke semua?huhu
Kalau yang tak tidur tu jumlah baca buku yang sangat best.Now, dy beralih pada buku Perang Salib Ketiga (Tumpasnya Richard The Lionheart)


Mesti korang biasakan dengar Perang salib ni kan? 


Disini sedikit sinopsis dari buku Perang Salib Ketiga ini:
Selepas Baitulmaqdis berjaya dibuka oleh Salahuddin Al-Ayubi,negara-negara Kristian Eropah mula menggerakkan misi merampas kembali tanah suci  itu.Raja-raja besar Eropah mengumpulkan kekuatan tentera yang mencapai ratusan ribu orang,lalu berarak menuju ke Timur.

Antara raja-raja itu ,muncul seorang raja yang menjadi duri dalam daging kepada tentera Islam.Beliau adalah Richard I.Raja England yang lebih dikenali sebagai Richard The Lionheart .

Kegagahan beliau di medan tempur dan kepintaran strateginya,menyebabkan tentera Islam mengalami beberapa kekalahan .Akibatnya Richard The Lionheart sudah semakin hampir dengan Baitulmuqaddis.

Namun, tentera Islam di bawah pimpinan Salahuddin Al-Ayubi tidak pernah patah semangat.

Lalu apa akhir pertembungan dua pimpinan agong ini?



Bagi memudahkan pencarian buku ini, anda boleh terus ke link dibawah ini





Jum dapatkan kedua-dua buah buku ini.Hittler dan Perang Salib ketiga .Memang sangat menarikπŸ˜†

Hitler (Hancurnya Third Reich)

Assalamualikum ,selamat sejahtera dan Selamat petang kepada semua readers and blogger.
Wah!Excited tengah baca buku tentang Hittler .Dy memang minat pasal sejarah .
Dari umur 15 tahun lagi, orang tanya ''macam mana kau boleh hadam baca buku sejarah ni? '' Dy tak tahu lah nak jawab apa selain dari satu patah perkataan ini iaitu ''BEST''
Mungkin Dy lebih kepada fakta dan mempunyai perasaan inkuiri(semangat ingin tahu) yang sangat tinggi.Okay..

terguna flash lak huhu




Sedikit sinopsis berkenaan buku Hittler(Hancurnya Third Reich) yang sedang Dy baca.

Nazi Jerman juga dikenali sebagai Third Reich.Ia menjadi kuasa yang bukan sahaja unggul di Jerman ,malah digeruni di Eropah.

Nazi adalah hitter,dan Hittler adalah Nazi.

Di tangan Hittler,Nazi mula mengembangkan kuasanya ke luar Jerman.Ia akhirnya memicu kepada Perang Dunia Kedua.Untuk permulaan perang,tentera Third Reich tiada tandingan.Sehinggalah akhirnya ,Hittler semakin tamak dan silap pencaturan.

Satu per satu kekalahan menimpa dan pada akhirnya Hittler dan Third Reich hancurnya di Berlin.


Nak tahu lebih lanjut?bacalah.Tak da?meh beli disini Bookcafe .Carian>taip buku korang nak.
atau klik terus disini --> Buku HITTLER .Okay ,have funnn 😁

Dapatkan juga

Pre-Order Kombo Bookcafe : 3 Buku Terbaik Matluthfi (Catatan Matluthfi + Momen2 Matluthfi + Kisah 25 Filsuf Barat)

Idea Hadiah Hari Guru

 Hari Guru bukan sekadar memberi hadiah mahal. Apa yang penting adalah keikhlasan dan penghargaan kepada insan yang mendidik jiwa dan akal ...