Friday, 11 March 2016

Jawatan kosong

Assalammualikum dan selamat petang..
Okay saya lepasan SPM.nak kumpul duit sebab nak sambung belajar.. Saya dapat 5 tawaran  iaitu cikgu taska 3 dan 1 pembantu taska dan 1 kerani.Persoalannya 1 tawaran tu kalau dah kerja tak boleh berhenti sampai bulan 11(takot panggilan belajar),satu lagi terlalu jauh sangat dan satu lagi tu memang nak sangat pergi tapi ada masalah lain pulak..huhu sedihhhhh!!Hmm,,,macam menyesal pun ada..kalau ada siapa tahu kerja kosong tolonglah share info yup..Area batu kikir,jempol,bahau,mahsan ..huhu...seremban pun tak pe asalkan ada asrama..tolong ye kalau ada info..urgent sgt2..thank you :)

No comments:

Post a comment

Kenapa rasa lapar?walau dah makan?Baca ni..

 Assalammualikum warahmatullahiwabarokatuh...salam sejahtera dan hye.... Warghh tenang jer pagi ni kan hikhik....Okla korang pernah tak rasa...