Pages

Tuesday 19 January 2016

Pilih baju..

Assalammualikum  dan selamat pagi..

Girls2 semua mesti suka shoppingkan?Lagi2 bila bonus/gaji masuk...perghh...
Tapi kena berjimatlah...Negara sekarang duit agak ....huhu malas nak cerita...


Okay..aku ni bab pilih baju memang teliti Memilih gila..Macam semalam ..ada dalam 10 buah kedai aku pergi satu pun tak berkenan..huhu..
Aku bukan jenis rambang mata kalau tengok baju berbunga...tapi baju kosong pun tak minat...*hehe*
Aku nak bila aku tengok baju tu terus WOW!
Tapi semenjak aku hidup tak da kot...kihkih..
Selepas penat seharian, mak den paksa suruh beli..akur jerla..
Aku lebih sanggup pakai fashion ketinggalan zaman...daripada fashion yang aku tak berkenan..Tapi...terpaksa..beli jer la.tu pun satu....kang tak da baju pulak ..hahah


Dulu time kecik2...Nak jadi pereka fasyen...bila dah besar tengok lah nak ambil kos tu ke tak..rasa malas pulak..haha..
Sebelum  aku nak ambil  baju ,mesti aku tengok dulu..Ada yang pendek sikit pun aku tak minat..Bila baju dah okay...lengan pulak pendek..Then,tengok corak baju dan warna..kenalah sesuaikan dengan warna kulit..Ada lagi..aku paling benci bila ketat bahagian pinggang atau dada..Rasa macam ''obvious'' gila!!Apa OBVIOUS tu??hahaha
Setiap kali beli baju kena paksa..kalau tak sampai esok tak sudah..hahahah
Tapi kalau nampak baju ada gambar ''Tokyo Ghoul''
Gambar je tau..Bukan cosplay..huhu
Pergh!!Perghh!!la jawabnyaaaaa...Huhu..Love you Tokyo Ghoul ^_^
SUMBER:GOOGLE

Ada tak beli baju macam aku???hahah
NOTE:Aku tengah tunggu comic TOKYO GHOUL wujud kat Malaysia!!!

-bye-



No comments:

Post a Comment

6 Cara menguruskan tekanan yang boleh dicuba

 Assalamualaikum wb. Hai korang. Hari ni Dy nak kongsikan beberapa tips yang boleh dicuba untuk menguruskan tekanan.       Dalam mengelola t...