Saturday, 25 February 2017

Elakkan diri dari dirogol jin.

Assalamualaikum wb
Salam sejahtera..

Sesiapa yang selalu sangat kena tindih semasa tidur tu hati-ii lah ye.. Mungkin sampai satu tahap  bukan setakat kena tindih tetapi lebih pada tu..faham kan? Kalau korang pernah dengar cerita mengandung tanpa suami (bukan anak luar nikah) , mengandung 11 bulan tup-ii hilang baby dalam perut dan sebagainya.Mungkin ada yang mengatakan .. tu semua mengarut.. mitos dan bla bla ..
But,dy yakin.. tiada yang mustahil..


Ini beberapa cara yang dy nak kongsikan

Cara Elakkan diri dari dirogol jin/syaitan:

1.Sebelum tidur baca surah 3 Qul , dan tiup pada tapak tangan lalu sapukan .Baca doa tidur.
Tambahan: Baca ayat kursi, basmallah 21,doa haikal (7doa tu).Pakai seluar/kain menutup semua kaki ..


2.Berpuasa.
Ketahuilah bila kita berpuasa,syaitan/jin tidak suka berdamping dengan kita. Puasa juga dapat menahan dari nafsu yang jahat.

3.Rukyah.
Ada sesiapa berani rukyah diri sendiri? nak tahu cara mengesan jin dalam badan kita? boleh pm di ig:cikdylah. Namun,sebaiknya korang pergi berjumpa dengan ustaz2/ahli pakar perubatan Islam. Jangan bagi jin/syaitan menguasai/bersarang dalam badan.


4.Jangan tidur diruang tamu.
Ini dy tak berapa pasti sama ada betul atau tidak.. tapi apa yang dy tahu.
Syaitan/jin ni suka  berjalan diatas tengah palang(atas syiling/kayu di atap) .

5.Jangan Mandi  tanpa berpakaian.
Pakailah kain basahan semasa mandi bagi mengelakkan jin/syaitan terpikat dengan anda.

Kalau tak faham boleh bertanya, mungkin penyampaian dy yang memeningkan anda huhu..

Apa yang dy nak cakap ni mungkin isu sensitif tetapi tahu tak?

Disebabkan perkara ni, kemungkinan sesiapa yang dirogol oleh jin/syaitan akan kehilangan 'maruah'nya tanpa sedar atau tidak sedar sama ada lelaki atau perempuan.

wallahualam.

No comments:

Post a Comment

Lirik Cinta ini mimpi -Akmal Amsyar

Boleh  tonton di you tube-->  Cinta ini Mimpi Kenapa kau buat aku begini Menolakku dgn alasanmu itu Mengapa kau yang menjadi penghala...