Pages

Monday 24 November 2014

korang suka Cerita apa ???

Assalammualikumwarahmatullahiwabarokatuh....salam sejahtera dan hye...apa khabar??Alhamdulillah bersyukur kepada Allah kerana kita masih lagi berada di dunia ini.. Kepada anak dara,mak cik2x,remaja2x dah kemas rumah belum ??? kalau belum pergi kemas dulu baru sambung baca entry  ni  muehehehe*

Cerita paling korang suka apa erk??Meh share dengan aku :)
Kalau macam aku...aku suka anime kartun ker yang best...lebih lagi lawan2x
Kalau cerita filem ker apa ker aku suka lawan2x dan x suka adegan yang melampau..orang putih kan biasalah...citer macam tu aku tak layan...
Paling cerita aku anti ...korea dgn hindustan...*kut*
Aku pun tak tahu kenapa hahaha
Okela...aku minat giler kartun tetapi jiwa aku tetap matang*perasan* :
Detective conan,kaito kid,Shin chan,Doraemon,Kluang man,Upin ipin,Bleach,Naruto,Kamen rider,Masked Rider, dan banyak lagi lah....senaraikan pun macam la ada yang nak baca hahahah..okela  korang pulak minat cerita apa??? meh share dengan Cik Dylah :)

No comments:

Post a Comment

6 Cara menguruskan tekanan yang boleh dicuba

 Assalamualaikum wb. Hai korang. Hari ni Dy nak kongsikan beberapa tips yang boleh dicuba untuk menguruskan tekanan.       Dalam mengelola t...