Sunday, 23 November 2014

Nasihat

Assalammualikum..
korang pernah tak rasa sakit hati dengan someone...macam pada kawan ker...Lama dah pendam...geram sungguh...Kalau berkawan tu cubalah apabila berkata tak berdusta...apabila  berjanji ia tepati...Jangan tahu berjanji tapi tak lakukan...lainlah kalau ada hal kecemasan...Ishh.. lama dah sabar..bukan sekali dua... dah banyak kali...Kata belakang tentang orang tu...tapi kau dekat jugak kan...dapat kawan baru lupakan kawan lama...baguslah tu...buat lagi...tengok tahun depan sape yang makan hati...ermmm maaf terkasar bahasa...bye... :)))) Jadilah sahabat yang jujur dan  hargai ....jangan lupa yang kita selalu berada dibawah apabila terlalu banyak atasan  meninggi diri...................

No comments:

Post a Comment

Lirik Cinta ini mimpi -Akmal Amsyar

Boleh  tonton di you tube-->  Cinta ini Mimpi Kenapa kau buat aku begini Menolakku dgn alasanmu itu Mengapa kau yang menjadi penghala...