Sunday, 23 November 2014

Tempat best

Assalammualikum warahmatullahiwabarokatuh...korang paling jauh dan best bercuti/bersiar/jalan/kat mana???meh la share hehe..Kalau macam aku tak da pun ...selalu duk rumah jer...hik hok...hahah...Petang yang indah...hati pun tak da lah berasa gusar...melihat awan yang tak berapa panas mungkin disebabkan beberapa kawasan yang sedang banjir sekarang ni...Agak-agak kalau korang perlu memilih antara melupakan dan terus berharap....mana yang akan korang pilih??? heheh sekadar bertanya.... Kalau melupakan mampukah hati dan ingatan berbuat demikian...andai terus berharap adakah pengharapan itu tidak akan menjadi suatu ujian...ia hanyalah akan meninggalkan cabaran yang terluka dihati...hehe okelah...semoga percutian pada musim sekolah dirancang dengan sebaik mungkin....Anywhere pagi tadi akak selamat melahirkan bayi perempuannya...Alhamdulillah...Semoga menjadi anak solehah  ....erm..penat duduk rumah ...nak cakap dengan dindinglah...herm..bye assalammualikum.... Salam Jihad Fi Sabilillah  ^_^

No comments:

Post a Comment

"Giveaway by Yanieninie"

Assalamualaikum wb,Salam sejahtera. Jom join .Klik banner dibawah.