Monday, 24 November 2014

Kenapa awak suka saya??

Assalammualikum warahmatullahiwabarokatuh...salam sejahtera dan hye..
Oke aku nak tanyalah satu soalan ...soalannya memang  paling koman sekali bagi sesiapa yang suka kat seseorang atau jatuh cinta....

                                         Kenapa Awak suka saya??

Alahaiii...soalan simple jer..tapi  mampu ker kau jawab *opssss maaf bukan ''kau'' korang '' hekhek
Contohla korang  suka dia adakah disebabkan wajah dia  semata-mata  atau disebabkan hati dia....
Kalau muka Hensem/cantik sekalipun tapi perangai Mashaallah....tak da guna jugak lastly korang jugak yang frustt... tapi mungkin boleh bagi masa untuk berubah...tapi selama mana ...korang pernah rasa x belum ada apa ikatan halal pun lagi diorang dah mula buat perangai ,boleh ker bahagia dengan orang macam tu??
Lebih baik muka tak hensem/kacak pun tapi hati dia baik...ikut perintah Allah...tapi zaman sekarang pun kena hati-hati jugak ... banyak yang munafik...apa yang penting kita kalau nak cari yang terbaik kenalah jadi yang terbaik jugakk...

Persoalannya kenapa awak suka saya?? dah kalau suka kat seseorang perlu ker dengan sebab...erm...Doakan semoga orang yang kita suka tu bahagia..Jual mahal sikitt.jangan merendahkan martabat kamu wahai kaum wanita dengan lelaki yang belum pasti menjadi milik kamu...apa yang penting adalah teruskan perjuanganmu dan capai cita-cita mu...Jodoh tu kalau Allah dah tentukan takkan kemana ...Aminnn..
Dapatkan cinta Allah dulu baru cinta manusia... :D Sabarlah dengan sikap orang sekeliling kamu yang sering ingin melihat penderitaan kamu ...La Tahzan Innalaha Maana :))))

Perempuan yang baik untuk lelaki yang baik kan dan mestilah lelaki yang baik untuk perempuan yang baik....Insyaallah  :)


Okela bye... :D

No comments:

Post a Comment

Friendzone dan Family Zone

Assalamualaikum wb,Salam sejahtera. -Last paper repeat hari khamis.Doakan Dylah dan rakan yang lain ok guys ๐Ÿ˜ƒ- Family zone dan Friendzon...