Sunday, 17 January 2016

Kulit Warm Undertone?

Assalammualikum dan selamat pagi...
Warna kulit mestilah tepat dengan baju/tudung yang kita pakai..Macam aku,,aku mungkin dalam kategori warm undertone..tapi tak berapa pastilah..sebab banyak sangat...ataupun aku termasuk dalam keduanya...haha.. *i don't know..

Okay,ni sedikit ciri WARM UNDERTONE:


  • mempunyai kulit yang berwarna kuning/golden undertone.
  • biasanya berkulit cerah(kuning lasat) atau  (gelap) hitam manis,kulit mudah  gelap ketika dibawah cahaya matahari.
  • warna urat nadi berwarna hijau.
  • sesuai memakai barang kemas berwarna emas.

Warna yang sesuai digunakan:
Warna-warna tanah,ivory,hijau,merah cili api,turquoise,krim,warna emas,oren,coklat gelap dan warna kelabu.


Korang kena tengok jugak,macam aku tak sesuai warna oren tapi aku main hentam je pakai ikut sesedap rasa aku..kihkih...

Moga dapat jadi info yang manfaat..
bbye

No comments:

Post a Comment

Lirik Cinta ini mimpi -Akmal Amsyar

Boleh  tonton di you tube-->  Cinta ini Mimpi Kenapa kau buat aku begini Menolakku dgn alasanmu itu Mengapa kau yang menjadi penghala...