Pages

Sunday 24 January 2016

Kos pendidikan sejarah,ambil apa?

Assalammualikum dan selamat pagi..
Tak lama lagi nak ambil result..cepatnya masa berlalu..
Takot rasanya..huhu...
Kalau ok alhamdulillah..kalau mengecewakan???haha kena kahwen la aku..TAK NAK!!!!!
Aku lebih rela kerja angkat batu daripada kahwen!Aku masih muda..mentah..serba serbi tak tahu...Aku harap result tu okaylah..Kalau tak dapat 10 A's pun..dapat 6A's kira ok dah..
Time ambil result nanti perkara pertama yang aku akan buat adalah ambil result kalau okay stay lama-lama..kalau tak okay ajak member pergi lepak mana-mana..Kalau balik takot kena kahwen..hahaha!



Sumber:Google

Ni baru-baru ni isi UPU..untuk ambil kos pendidikan sejarah/kemanusiaan tak da...Ada tak sesiapa yang tahu selain kos tu yang boleh menjerumus untuk aku jadi  bakal cikgu sejarah??Bukannya apa...aku memang minat gila sejarah..Kalau boleh aku nak contohi cikgu sejarah aku..Cara dia mengajar memang best giler..Budak tak mengantuk walaupun ada yang tak fokus
Hari tu 2  orang kawan aku tanya kenapa tak minta kos seni sebab pandai melukis..Aku jawablah..nanti aku stress..Kalau aku stress kan macam-macam penyakit datang..
Tapi series aku takot giler nak ambil result nanti..sampai terbawa dalam mimpi..
Soalan aku tadi siapa tahu tolong jawab yup ^_^ tq..
~bye~

No comments:

Post a Comment

6 Cara menguruskan tekanan yang boleh dicuba

 Assalamualaikum wb. Hai korang. Hari ni Dy nak kongsikan beberapa tips yang boleh dicuba untuk menguruskan tekanan.       Dalam mengelola t...