Pages

Friday 22 January 2016

My Friend is My Crush!!!!

Assalammualikum dan selamat pagi..
Huh Apa lagi mahiu difikirkan..memang kita kawan selamanya rupanya..
Mana mungkin kau akan bahagia dengan kawan kau sendiri...haha
Bertepuk sebelah tangan tak apalah...
Apa boleh dilakukan..reda jer lah..
Tanpa kau bicara sudah ku tahu..
Mungkin Allah akan menetapkan jodoh yang terbaik untuk aku..Insyaallah..*Amin*
Kau buatkan aku lupakan Y*...Tapi aku serius  dah suka kat kau..bukan sebab nak lupakan orang tu..tapi dah betul-ii jatuh cinta..
Kenapa erk bila aku dengan kau mesti aku kasar-ii..Kalau dengan orang lain biasa jer pulak tu*huhu
Aku sendiri pun tak faham :(
Aku dah kenal dia 3 tahun..Kawan biasa jer..tak pernah keluar dari landasan..Alhamdulillah ^_^


Ciri wanita idaman dia..Eleh konon..huhu aku rasa aku tak da dalam senarai ..ERM..itss okay!


Dia pernah tanya crush aku sape kat Simsimi!!Hahah..masalahnya simsimi tu siapa??Aku tak tahu dia kata..Komputer..kikiki..Aku kaan sengal teknologi..Aku harap dia tak bukak la blog aku..Segan aku kalau dia jumpa..Fuh..Maun berkecai relationship friends kami.. ^_^


Dia ni memahami aku..entahlah..macam kalau dia agak2 sentap tu terus mintak maaf..tak dela aku nak menebalkan ego aku..Dia ni kadang kelakar jugak..Huhu..

Soalan dia ni membuatkan aku terkejut berukkkk...haha tapi mungkin dia main-ii jer..dia ni jenis cakap sembang lebih..haha :p 
Akhirnya,macam biasa balik kawan..Tak kisah kot asalkan terus jadi friend :)

Haha comel je ..jadi baby sitter..Adik dengan abang sama je .kuat makan..Biar cepattt gemukk lagi!!



Erghh!!Geram dah ar..Asyik hilang je dia sekarang...erm..
Bye~



No comments:

Post a Comment

6 Cara menguruskan tekanan yang boleh dicuba

 Assalamualaikum wb. Hai korang. Hari ni Dy nak kongsikan beberapa tips yang boleh dicuba untuk menguruskan tekanan.       Dalam mengelola t...