Saturday, 7 January 2017

Kepentingan seni mempertahankan diri.

Kepentingan Seni Mempertahankan diri memang amat penting (ayat lewah) huhuhu..
Lebih lagi pelbagai jenayah yang berlaku sekarang kan??sedih gila nengoknya.. Moga dijauhkan..
Oleh sebab itu,memang penting seni mempertahankan diri..

Dulu,dy cuba belajar silat..tapi setakat latihan menumbuk dan menyepak .Tahu tumbuk apa?? sepak apa??hahahha ..Tapi tak da tahap tali pinggang tau.. Setakat nak tumbuk pintu   yang memang  dah pecah bolehlah panggil dy ..hehhehe.. Dy memang suka tengok orang silat lebih-ii lagi depan mata haha..Bila tengok dia buka langkah(bunga/buah) Tapi sejak dah habis sekolah lama ,dah tak nampak silat dahhh  ..hmm sedih..So,dy google je la..tengok you tube..janji tengok..depan mata juga kan huhu.. Pelik tak ??abang dy belajar muaythai salah eja kot ni huhu ,dy CUBA belajar silat.. tapi serius dy kata.. dy tak boleh go..huhuhu.. belajar asas sikit je.. hmm

Banyak lagi seni mempertahankan diri di muka bumi ni tau..  Baca artikel ohbulan di  5 Jenis seni mempertahankan diri ,bagus untuk self defense.

4 comments:

  1. yes.. betul tu.. lagi2 perempuan kena belajar seni mempertahankan diri ni..

    ReplyDelete
  2. Tgk org silat, sukalah.. hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah samalah kita.. lagi bila tengok dia buka langkah..smart je

      Delete

Kenapa rasa lapar?walau dah makan?Baca ni..

 Assalammualikum warahmatullahiwabarokatuh...salam sejahtera dan hye.... Warghh tenang jer pagi ni kan hikhik....Okla korang pernah tak rasa...